به بهانه تولدت (4)

★بـَ ـهـانـہ ے تـ َـرانـہ ے سـ ـاده ے عـآشـ ـقانـمـے★

افسانه ی عشق عمیق من به تودنیا را تکان خواهد داد.من مطمئنم!

به بهانه تولدت (4)

با تو دوباره صاحب دنیا میشوم ....

 

گفت نوشته هایم با احساس است...

در دلم گفتم:...

آنکه باید بفهمد...کجاست!

❤ ماندن به پای کسی که باهاش پیمان بستیم معرفت میخواهد... نه،بهانه!❤

عشق فقط عزیزمو دوستت دارم نیس...!

عشق اینه که تو هر شرایطی باهاش باشی حتی اگه نفهمه...

می دانی بهترین روز زندگیم کی می تواند باشد ؟

روزی که تو در میان ناباوری هایم می آیی

 

و دستم را می گیری ...

 

و آرام زمزمه می کنی :

 

 ♥ دوستت دارم ♥

 

و خواهی گفت که برای همیشه آمده ای ...

 

آمده ای تا بمانی ...



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت18:50---25 بهمن 1390
مریم جان وبلاگ زیبایی داری.خسته نباشی گلم.
به منم سر بزن و اگر خواستی منو با اسم مـــــــــرگ رویاها لینک کن.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در برچسب:, ساعت توسط MaRyAm |